måndag 7 juni 2010

lite update

Ja nu är jag 29 år gammal, bara 1 år till 30 och jag ser fram emot det. Hade vissa planer då men saker och ting har förändrats så man vet aldrig hur det går. Kanske gör det rätta valet ändå. Men det lär vi se då jag fyller 30.
Nu är jag hemma och inser hur lite jag gillar Luleå... är dö less och totalt uttråkad. Finns ju bättre saker å göra men jag vet inte vad jag ska hitta på.
Kollar facebook lite då och då, har klarat mig utan fb hela helgen så nu har det ju uppdaterats många statusar. Orka orka... Jag vill bort, bara ta bilen och sticka. Men vart? Och jag kan ju ändå inte det, för jag har en massa ansvar, måsten och krav här att vara vuxen och ta hand om.
Min själ är fången i en trasig kropp. Hatar å vara sjuk.... sucka....
Men det finns en glimt av ljus, och den gör livet lite lättare grå dagar ;) Ibland undrar jag vad jag gjort för att få vara nära sån lycka?! Finaste.

1 kommentarer:

Blogger Katarina sa...

Luleå är ganska litet ibland ;( Men du har ju rätt, barnen är verkligen lycka och Tindra är verkligen en go' liten tjej! :)

14 juni, 2010  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida