onsdag 16 juni 2010

dagar

Vissa dagar är så mkt lättare än andra, varför ska det vara så? Är det nått jag gör mot mig själv som får mig att reagera och må såhär? Eller beror det på vad andra gör? Hmm. Känns som det aldrig finns nå lätta svar.
Väntar iaf nu på att klockan ska gå så jag kan fara till tandläkaren och bli neddrogad till max. Egentligen galet att tänka så men just nu är det de enda jag kan se fram emot, det enda säkra i mitt liv.
Har haft en sak i huvet ett tag nu och det börjar bli dags för att bestämma mig hur jag vill göra och sedan hur jag ska göra. En sak är då säker, det kommer inte bli lätt. Det var det då inte sist. Men man vet ju inte, denna gången kanske mindre bryr sig och denna gångnen kanske det blir bra... men jag är inte säker ännu på om jag orkar göra detta.
Vad har jag att vinna? Vad kan jag förlora?!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida