måndag 28 juni 2010

party

Vissa var ute och festa i luleå i lördags, jag var en av dem ;)
Jag, F, U och K förfesta hos U och gick sedan ut på BBB. Där var det folk och i stora hela gode kul. Dock såg jag två olika kompisar, som jag vet har varsin sambo (som säker satt hemma helt ovetandes), stula runt med annat folk. Jag förstår inte vitsen med det. Om man nu har ett förhållande som är så dåligt att man letar efter andra och stöter på det mesta, varför inte då göra slut och låta sin kille/tjej hitta nån som är trogen och verkligen älskar dem?!

Jaja sen gick då jag, F och U vidare till Allstar, gode trevligt ställe trotts allt jag hört. Jag och F får sedan hem och jag hann tom rasta hundarna innan jag däcka raklång i sängen.

Dagen efter var tung ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida